Retourbeleid
Volg de onderstaande stappen om je product te retourneren:
- Stuur ons een e-mail naar info@modue.nl waarin je aangeeft dat je je bestelling of een deel van je bestelling wilt retourneren.
- U ontvangt binnen 24 uur antwoord van onze klantenservice Zij zullen je ook een retouradres geven als we je retour kunnen accepteren.
- Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.
- Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.
- Stuur de Track & Trace-code naar onze Klantenservice. Zodra het pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten we het orderbedrag voor de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.
Annulering van bestellingen
U kunt uw bestelling annuleren tot 30 minuten nadat de bestelling is geplaatst. Onze bestellingen worden na 30 minuten verwerkt en daarna is het niet meer mogelijk om te annuleren.
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op via info@modue.nl.
Beschadigde producten bij aankomst
Wat jammer! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.
Voor de snelste oplossing stuur je ons een e-mail of Whats app bericht met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. De beste foto's maak je op een vlakke ondergrond waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.
U kunt uw bestelling annuleren tot 30 minuten nadat de bestelling is geplaatst. Onze bestellingen worden na 30 minuten verwerkt en daarna is het niet meer mogelijk om te annuleren.
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op via info@modue.nl.
Beschadigde producten bij aankomst
Wat jammer! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.
Voor de snelste oplossing stuur je ons een e-mail of Whats app bericht met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. De beste foto's maak je op een vlakke ondergrond waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.
Productfouten of defecten na gebruik
Hoe vervelend! Helaas kan het gebeuren dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt. Het product voldoet niet meer aan de door de fabrikant voorgeschreven normen? Neem dan contact met ons op en we regelen het netjes!
Veelgestelde vragen
Als het nog steeds niet duidelijk is, volgen hier enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:
1. Wat is de retourtermijn?
Je kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren.
2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Een volledige terugbetaling zal worden gedaan naar de oorspronkelijke betaalmethode zodra we de producten hebben ontvangen.
Let op: bij de meeste financiële instellingen duurt het gemiddeld 2-5 werkdagen om de restitutie te verwerken.
3. Waarom kunnen schoonheidsproducten niet worden geretourneerd?
Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan niet toe dat schoonheidsproducten worden geretourneerd om al onze klanten te beschermen.
4. Wat zijn de verzendkosten?
Al onze bestellingen worden gratis verzonden! Bij het retourneren van producten zijn de retourkosten voor de verzender van het pakket.
Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan niet toe dat schoonheidsproducten worden geretourneerd om al onze klanten te beschermen.
4. Wat zijn de verzendkosten?
Al onze bestellingen worden gratis verzonden! Bij het retourneren van producten zijn de retourkosten voor de verzender van het pakket.