Bestelling, levering en verzending
We proberen het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Als je echter vragen hebt of andere problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.
1. Een bestelling plaatsen
Het bestelproces van Modue is zo eenvoudig mogelijk. Je moet eerst het gewenste product toevoegen aan het winkelmandje op de productpagina. Dit doe je door op de zwarte knop "In winkelmand" te klikken.
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is, druk je op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina moet je de juiste adresgegevens invullen, zorg ervoor dat alle gegevens correct zijn ingevuld. Als de gegevens correct zijn ingevuld, kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" drukken.
Op de pagina "Verzending" kun je de ingevoerde adresgegevens nogmaals controleren. Bovendien kun je zien dat elke zending volledig gratis wordt geleverd. Als teken van waardering voor onze klanten nemen wij altijd de verzend- en leveringskosten voor onze rekening. Je kunt nu verdergaan door op de knop "Doorgaan naar betaling" te klikken.
In de betaalopties kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden. Op hellostella.com zijn alle betaalmogelijkheden SSL gecodeerd, waardoor je altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Nederlandse klanten:
iDEAL
Creditcards (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal
Belgische klanten:
Bancontact
Belfius
KBC/CBC
Kredietkaarten (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal
Zodra je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, moet je op de knop "Bestelling afronden" drukken, waarna je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving voor de geselecteerde betaalmethode. Volg de instructies op de betreffende pagina om de bestelling af te ronden. Als je problemen hebt met het plaatsen van je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Wij zorgen voor de verzendkosten van elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid.
2. levering van je bestelling
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Om eerlijke prijzen voor onze producten te kunnen vragen, hebben we ervoor gekozen om pakketten in bulk te verzamelen en zodra we onze minimumdrempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat je dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creëren.
Let op: Net als veel andere online winkels hebben we het extra druk en kunnen er vertragingen optreden als gevolg van de corona-crisis. Houd hier rekening mee als je bestelt. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Hieronder zie je de gemiddelde levertijd van al onze pakketten:
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, hebben we 1-3 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt dit één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.
Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt het gemiddeld 5-10 werkdagen voordat deze wordt bezorgd.
Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je na een paar dagen gemakkelijk zien wanneer je pakket aankomt. Je ontvangt je persoonlijke traceercode per e-mail, waarmee je je bestelling kunt volgen via onze trackingpartner ParcelsApp. Bekijk onze Track & Trace pagina om te zien hoe het werkt.
Als je er zeker van wilt zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ons serviceteam staat klaar om je te helpen de juiste keuze te maken.
3. levering van je bestelling
Zodra je bestelling is geleverd, kun je ervan genieten! Er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Kijk dan op deze pagina.
Defect product?
Wat jammer! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. In dat geval zorgen we de eerste keer altijd gratis voor een nieuw pakket en kunnen we helaas geen geld teruggeven. Is het de tweede keer defect? Dan betalen we het volledige aankoopbedrag terug.
Ben je een pakket kwijt?
Als een pakket zoek is geraakt of om logistieke redenen niet is geleverd, sturen we altijd eerst een nieuw pakket voordat we overgaan tot ons restitutie- en retourbeleid.
Invoerrechten
In sommige gevallen van onze pakketten voert de douane een controle uit van het pakket dat bij je wordt afgeleverd. Helaas is deze wetgeving per 1 juli 2021 veranderd en hebben wij hier geen invloed op. Het is mogelijk dat de douane in sommige gevallen een klein deel van de invoerrechten vordert. Maar maak je geen zorgen! We kunnen bevestigen dat dit in 99% van de gevallen niet zal gebeuren. Worden er toch douanerechten geïnd? Neem dan contact met ons op voor terugbetaling.
Levering wanneer je niet thuis of op het postkantoor bent
Als een pakket bij je thuis wordt bezorgd of op een postkantoor wordt afgegeven, heeft Modue kosten gemaakt om het pakket te bezorgen. Als het pakket niet wordt ontvangen of niet wordt afgehaald op het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier en hebben wij het recht om €15 af te trekken van het te retourneren bedrag.
Als je nog andere vragen hebt, neem dan contact met ons op.